♥ Julkalender 2011

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En bild på dig för 1 år sedan
5. Ett kort någon annan tagit på dig
6. Bloggarna du läser
7. Bild på din garderob
8. I din väska finns...?
9. Detta gör jag på helgerna
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Din högst dröm
14. En person/kändis du önskar att du träffat
15. Hit vill jag åka innan jag dör
16. En vän som bor långt ifrån
17. Bild på det du köpte senast
18. Favorit stäle
19. Ditt framtida bröllop
20. Ditt favorit nagellack
21. Ett kort på din data
22. Detta är jag beroende av
23. Något du vill ha just nu
24. Nämn 10 saker som har hänt under dom här 24dagarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: