♥ The things we fear the most have already happend to us

Okej nu kan jag breätta lite om midsommar! På kvällen så gick vi till en lada som ligger väldigt nära vår stuga och där var det som en slags fest kan man säga.
Det var rätt många ungommar/vuxna där, jag sitter på en bänk för jag känner inte för att dansa och när jag sitter där så kommer det fram en kille han är typ 23?? så här led konversationen: (han var packad)
Han: heeeej!
Jag: hej??
kommer inte ihåg vad han säger sen men efter ett tag så säger han så här:
Han: Du kommer veeeeerkligen bli jätte sööööt när du blir stor!
Jag: ehh tack...
*går därifrån* HAHAHA okej så kul kanske det inte va men han var wiiiierd! :D
Mc4pzwp0kf1oc2ubaa_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: