♥ Årsresume 2011

Janauri:

Haha köpte min Iphone, färgade mitt hår brunt för första gången.
Febrauri:

Blev kär på riktigt i en kille thaha, Började sköta skolan lite sådär..
Mars:

Färgade håret ännu mörkare haha
Aprill:

Hade jätte mycket i skolan, Det började bli varmt. Slapp alla jackor och köpte mina converse
Maj:

Gick på grönan för första gången på det året haha, började vara ute mer på kvällarna. Åkte till Falun med skolan.
Juni:

Hade skolavslutning, fick sommarlov, va vid typ flatenbadet as mycket thaha
Juli:

Hade fortfarande sommarlov, va ute jätte mycket, badade typ varje dag och ramlade i brännäslor hahaha
Agusti:

Skolan började igen, började i 8:an, Mådde rätt dåligt i mitten av Agusti.
Spetember:

Färgade mitt hår brunt igen, fick jätte mycket att göra i skolan och fyllde 14
Oktober:

Började spendera vissa av mina kvällar i Dalen, fick höstlov
November:

Började va lite mer i Dalen
December:

Blev vinter, Julov, julafton
Kommentarer
Postat av: julia

"började vara lite mer i dalen", "började vara i dalen" asså elvira...? xD cooling där!... eller? ;)

2012-01-04 @ 01:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: