♥ Julia gästbloggar igen - 110619

Tjooo! Nu är det jag, Julia som bloggar igen. Spännande. Elvira är i Västerås, tror jag det var hon sa. Hon kommer hem ikväll, så ni kan vara lugna! Hmm... Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag småkollar på Family Guy (kan ju säga att Elvira hatar det programmet haha, men jag älskar det). Jag hade tänkt se the Hangover ikväll, pappa ska visa mig hur man gör för han har den på sin dator.
Jag kanske kan skriva lite vad vi gjorde dagen då bilden till inlägget togs? :D Det var en solig påsklovs-vårdag då vi möttes vid Skärmarbrink, vi vandrade vidare till Hammarbyhöjden och köpte allt möjligt inne på konsum. Jordgubbar, coca cola, chips och en gammal äggmacka (min haha). Sen la vi oss på gräset och solade lite, snackade skit. Vi planerade för fullt inför Falun. När vi skulle ses, om vi skulle åka kommunalt eller bli skjutsade till samlingen och dittan dattan. Haha, en dag värd att komma ihåg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: