♥ ~ Julia gästbloggar

Tjaaa. ♥ Julia, the one and only här! Den coola brunetten till höger på bilden, haha ok nu ska jag inte ställa till med show. ;) Elvira tyckte att jag skulle gästblogga, så varför inte. Hon har precis laddat upp massa bilder på facebook, bland annat på mig med (vissa var äckligt fula, men man får väl bjuda på sig lite och ha kvar taggarna). Hm... Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ok här får ni lite snabbfakta (förbered er på massa random saker, jag är konstig irl så ni vet):

Är 5 månader äldre än Elvira.
EMINEM ÄR DEN BÄSTA RAPPARN SOM FINNS.
Jag gillar inte Justin Bieber... Usch och fy.
HATAR fanta, fanta exotic går bra.
Fläskfilé är äckligt.
Jag biter på naglarna.
Jag har käkledsinflammation i ena käkleden så jag måste käka en massa läskiga tabletter varje dag. :(
Ljudet av när folk river i papper är hemsk.
Jag skrattar varje gång jag kommer in på rosa bloggar där små p12-tjejer försöker provocera.
Gillar smink.
Jag har döpt Linns ena råtta till Mose (fast den heter typ felicia eller något egentligen?).
En fredagkväll utan Sourcream chips och Coca Cola, alltså det går bara inte.
Nu hoppas jag ni fått tillräcklig fakta. Avslutar inlägget med ett riktigt charmigt kollage jag gjorde häromdagen (om du tar bort den elvira så får du smäll ok?).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: